16 Şubat 2013 Cumartesi

Nil 2 Yasında!

Ben burdanda ilan ediyorum ki bu kız benim gelinim olucak :)
Nil, Ege ve Nazdan sadece 13 gün küçük ve ilk arkadaşlar :) biz konuşma olayının çok başındayız henüz hemen hemen tüm kelimeleri söylemeye çalışıyor (dil döndüğünce, yarım yamalak :)) cümle olarakta 2 kelimeli cümleleer kurabiliyoruz sadece. ama Nil Maşallah bu konuda aşmış durumda, o boydan o kelimeler dökülünce ben mest oluyorum :) nil'in annesine doğum günü sürprizi 'anne tuvaletim geldi' olmuş. nice güzel başlangıçlar, nice güzel günler görün inşallah canım arkadaşım ve gelinim :) 
efendim Nil'in pastasına gelince tek şart yeşil-lila tema olarakta çiçek. ben tabiikide her siparişte olduğu gibi bunada bişeyler ekleyip çıkarmadan yapamadım :) neticede beğenildiğini birebir görmüş olmakta ayrıca mutlu etti tabi :) umarım sizde beğenirsiniz :)
                                                            nice mutlu yaşlara NİL :)


0 yorum :

Yorum Gönder

Special design for Boutique Yummy by GeCe