15 Kasım 2012 Perşembe

minik rocky ALTAN'ın 1 yaş kurabiyeleri

bu sıradışı 'boks eldiveni' konseptli kurabiyeler benim liseden arkadaşım sevgili Zelihanın minik oğluşu için tasarlandı. Zeliha hiç tereddütsüz boks eldiveni istiyordu ilk yaş günleri için ve çok titizdi birkaç görsel gönderdi ancak onlar gibide olmasın, tam yumruk olsun vs. gibi ayrıntılar verdi. Tabiikide farklı olacağı için heyecanla kabul ettim ama korktuğumuda itiraf etmeliyim :) Çünkü buradaki asıl talepkar zelihacığımın dediğine göre zor beğenen sporcu bir baba :) stresi siz düşünün artık :) O hazırlık aşaması tam bir ızdırap ya beğenmezse :) yapılmamışı, alışılmamışı yapıyorsunuz, ve hedef , boks eldiveninin belkide kitabını yazmış birinin beğenisini kazanmak... ringe çıktım, gardımı aldım ve ve bu işide nakavt ettim sayın seyirciler  :) kurabiyeleri gören Yener bey'in beğendiği haberini aldım ve deriiiin bir oh çektim :) Bu arada Yener bey çok iyi bir yaşam koçu kendisini medyadanda tanıyor olabilirsiniz... buradan kendisini takip edebilir, irtibata geçebilir sağlıklı ve fit yaşamın ipuçlarını öğrenebilirsiniz...
SEVGİLER



0 yorum :

Yorum Gönder

Special design for Boutique Yummy by GeCe