15 Kasım 2012 Perşembe

sünnet kurabiyeleri

Hani yeni albüm çıkardıktan sonra TV programının birine konuk olan şarkıcının en bilindik lafı vardır ya, 'HEPSİ BEBEKLERİM GİBİ, HEPSİ ÖZEL BENİM İÇİN' :) artık ezberledik gülemiyoruz bilemi diyim, bayatladımı diyim bilemedim. Ama söylemeden edemiyeceğim her sipariş bir hamilelik süreci ve hepsi benim bebeklerim :) Ancak bu sünnet için hazırladığımız kurabiyelerimin yeri başka bende... çünküüü.., bunların hikayesi var :)
bunlar sevgili Yağızın sünneti için hazırlandı ve en önemlisi 8 yaşındaki bi türlü sünnete kendini hazır hissetmeyen ve ikna olmayan bu delikanlıyı annesinin 'sana bu kurabiyelerden yaptırsan sünnetinde süper olur' teşvikiyle ikna olmuş :) Bunu benimle paylaştıklarında hem çok güldüm, hem bir delikanlının gönlünü fethedebilmiş olmanın gururnu yaşadım. Teşekkür ederim Yağız :) Şimdilerde iyileşmiş olmalı ama yinede kendisine geçmiş olsun dileklerimi iletiyor ve ailesine nice mürvetlerini görmelerini diliyorum..
Ben çok keyif alarak çalıştım, umarım sizlerde beğenirsiniz..
SEVGİLER  



0 yorum :

Yorum Gönder

Special design for Boutique Yummy by GeCe