6 Şubat 2013 Çarşamba

Boutique Yummy sevgililer günü için 3 çifte kurabiye hediye ediyor :)

Sevgililer günü yaklaştıkça çiftleri bir telaş aldı gidiyor onumu alsam, bunu alsam, ona özel olsun vs. vs. efendim bu sene sevgililer gününüzde bende yanınızda olucam bırakmam yalnız :) sevgilinize aşkınızı ona özel, en lezzetli haliyle ifade edelimmi... :)
 e madem öyle bende şanslı 3 çifte kurabiye hediye ediyorum, yapılması gerekenler çok basit. facebook hesabınızdan boutique yummy fun sayfasını beğenmek ve ardından. sitede yayınladığımız bu çekilişi arkadaşlarınızla paylaşmak. herkesin katılabileceği çekilişte tek yapılması gereken  beğen-paylaş :)

-her kurabiye kutusu içeriği 10 adettir.
-çekiliş bitim tarihi ; 11 şubat 2013 (23.55)
-kargo alıcıya aittir
-çekiliş www.random.org aracılığı ile yapılacaktır.


                                                         çekilişe nasıl katılırsınız?


.

1 yorum :

  1. beğendim ve paylaştım. paylaşma linkim: https://www.facebook.com/zeynep.degirmenci.79/posts/416003161814066 inşallah kazanırım :) rumeysad90@hotmail.com

    YanıtlaSil

Special design for Boutique Yummy by GeCe