16 Şubat 2013 Cumartesi

sevgililer gününüz kutlu olsuuuun :) Happy valentine's day :)

gecikmelide olsa hepiniziiiin sevgililer günü kutlu olsun :)
-neden gecikmeli ? -böyle şeyin gecikmelisimi olurmuş?
olur efendim tüm haftayı ciddi bir koşturma, sipariş yetiştirmeyle geçirdikten sonra, hatta 12,13 şubat geceleri sıfır uykuyla 14 şubat günü son teslimler ve çoook önceden verilmiş bir sözümüz dolayısıyla dinlenme faslına anca geçmiş ve ancak kendime gelmiş bulunmaktayım :) Benim bu işte geçirdiğim ilk sevgililer günüm, yani iş olarak yapmaya başladığımdan beri ilk sevglilier günümdü ve gerçekten hakkını verdi herkese tek tek teşekkür ediyorum ve kendimi de tebrik ediyorum altından kalktım. bu kadar zormu be kadın? evet zor efendim. 2 veletle daha daha bir zor. bu noktada sevgililer günüme anlam katan adama da ayrıca teşekkür ediyorum, bi hevesle, hediyesiyle gelmişti oysa :) ama ben  sevgililer günü boyunca ona kurabiye paketlettim :(  kendimi kötü hissettirdi şimdi böyle düşünmek :( amaaa... biz zaten o günün yoğunluğunu tahmin ederek bi kaç gün öncesinden programımızı yapmış, müthiş eğlenmiştik... tekrar normale döndüm sanırım. :)
peki sevgililer günü için neler yaptık... bir sürü kurabiye, birkaç pasta... birçoğunun fotosu telefonumda, şuan paylaşabildiklerimi bekletmeden paylaşmak istiyorum. diğerlerinide ilk fırsatta yayınlıycağım. bu arada çekilişimiz sonuçlanmış ve talihlilerine ulaşmıştır. 2si istanbul 1i mersin olmak üzere. :) afiyet olsun onlarada. bütün katıılmcılarada teşekkür ederim takipte katılın yenililklerden haberdar olun :)


0 yorum :

Yorum Gönder

Special design for Boutique Yummy by GeCe